مجموعه PlayStation Showcase برای ماه مارس

مجموعه PlayStation Showcase برای ماه مارس

سونی در سال 2022 شروع به کار بر روی تمام بخش ها کرده است، در حالی که Horizon Forbidden West PS5 را در زمینه انحصاری ها شروع بسیار خوبی داشته است در همین حال، با توجه به اینکه بازی‌هایی مانند Gran Turismo 7، Ghostwire: Tokyo، و Forspoken همگی در آینده نزدیک عرضه می‌شوند، چیزهای دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که باید منتظر آنها بود. اگر متعجب هستید که فراتر از آن چه چیزی در انتظار شماست  خوب، به نظر می رسد که ممکن است به زودی اخباری در مورد آن دریافت کنیم.

 

نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران XboxEra اخیراً در توییتر اظهار داشت که در حال حاضر یک نمایش پلی استیشن برای ماه مارس برنامه ریزی شده است و قرار است این نمایش "خوب" باشد. در حالی که هیچ نشانه ای به صورت رسمی مبنی بر اینکه ممکن است به زودی ویترین پلی استیشن را دریافت کنیم، وجود ندارد، منطقی است که سونی در سال 2022 پس از پایان یافتن نسخه فعلی، بازاریابی بازی هایی را آغاز کند که در حال کاهش هستند.

 

قرار است بازی‌هایی مانند God of War Ragnarok و Final Fantasy 16 برای PS5 و اولی برای PS4 نیز باشد، در حالی که گزارش‌هایی از بازسازی شایعه شده The Last of Us و یک بازی چند نفره مستقل در این سری نیز منتشر شده است.

 

اینکه آیا این اتفاق می افتد یا نه، باید دید، اما همانطور که در مورد همه شایعات وجود دارد، بهتر است منتظر بمانیم تا بازی ps4 و بازی ps5 قدرتنمایی خود را انجام دهد .

کلمات کلیدی :

sony

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/be00

خبرنامه بازی ها

گالری